Alisinannesi2112 Ay bizimkide uyumuyo kafayı yicem diş heralde huysuz şimdi irmikli bişeyler yaptım bi tatlı kaşığı calpol verdim ağrısını alsın diye
Alisinannesi2112 dilekkaratasss beyaz gürültüyle uyutabildim sabah 6 da malesef uyanık kaldıkca uyku gerilmesi yaşıyolar
Pamuk_esos dilekkaratasss sağlıcakla büyütün evladınızı bizimde kız sizde durumlar nedir? Doğum günü kutlamayı düşünüyor musunuz? Kutalayacaksanız eğer konsept elbise pasta neler düşünüyorsunuz? Hala karar veremedim ben daha 😫
dilekkaratasss Pamuk_esos doğum gününü dün kutladık aile büyükleri dün müsait olduğu için pasta börek vs masa hazırladım balon zinciri oluşturdum size de atayım fikir olur
Pamuk_esos dilekkaratasss bizde 3 hafta yaptık bizde de aynı işe yaramadı şimdilik kendini salıveriyor hemen naylon bebek gibi 🤣
hasibekar buss__ evet istiyor annesi olarak biraz destek atın daha yardımcı olur ,biz7 aylıkken emekledik sonra koltuk kenarlarını sıralamaya başladık birde rutin olarak yürtmeye çalıştım istekliydi zaten şuan çok şükür yürüyoruz desteksiz
dilekkaratasss Alisinannesi2112 evet uyanık kaldıkça zorlaşıyor uyumaları benim ki de saat başı kalkıyor sanırım bi de destekli uyuyo onun da etkisi var
Alisinannesi2112 dilekkaratasss malesef öyle bizde aynıyız inşallah bizde bir gün yatak yüzü görürüz 😅
Pamuk_esos dilekkaratasss oy güzel olmuş bende de böyle renkli balonlar var bimden almıştım kullanayım mı bilmiyorum pasta da kararsızım daha sizinkini beğendim ama siz balonları nerden aldınız?
dilekkaratasss Pamuk_esos teşekkür ederiz tüm bebişlerin sağlıklı mutlu ömürleri olsun Rabbim iyi insanlar çıkarsın karşılarına 🌸🌷
dilekkaratasss Pamuk_esos trendyoldan aldım ben hepsini içinden balon zinciri balon bandı pompa çıkıyor ama pompayla uğraşmadık yavaş oldu öyle 😂