zeynep234 ben asıl bu yüzden tedirgin oluyorum zaten. Var olan becerilerin geri gitmesi gibi bir durum var. Regresyon dönemi deniyor
. Genelde 18-24. Ayda oluyormuş. Yeğenim 2 yaşına kadar gayet normal bir çocuktu. 2 li cümle kurardi. Önce göz teması kesildi , sonra isme bakma , sonra kelimeler. Doktorumuza bunu da sordum . Bana kesin bir belirti vermiştir ama aile farkedememiştir demişti ama