Ben de otizm den şüpheleniyorum bizde Konuşma yok sadece nene dede Dayı arada anne tekrar etkileyerek söylüyor muzu biliyor Bir de hayvan sesleri çıkartıyor köpek kedi inek Aslan eşek sadece sesleri çıkartıyor hayvanların resmini bazılarını tanıyor
Biraz tekrarlayan hareketlerde var bir ara kendi
Etrafında dönüyordu parmak ucu yürüyordu heyecanlandığında Kanat çırpıyordu onları sanki bıraktı ama yine de arada heyecanlığında elini açıp kapatıyordu dönen şeylere aşırı ilgisi var bardakmış kaseymiş onları yuvarlıyor bakıyor öyle