maygirl Derya-Anne kombi markaniz nedir acaba cdden mersk ettm 7 petekle 3.5 katı odeyen ben aynı isıda aranizdan ayrilacagim😅
ikitosbikannesi Tomris-Hatun evim sabit 45 te yanıyor 2+1 kocaeli’de yaşıyoruz 1480 gelmiş. Ev gayet sıcak ben kısakolla geziyorum çok sıcağı sevmem zaten
Derya-Anne Tomris-Hatun yılbaşından sonra ne kadar gelir bilmiyorum kesin doğalgaz elektrik su faturalarına da zam yaparlar 2 bin gelirse hiç şaşmam
ikitosbikannesi Tomris-Hatun dediğim gibi 45 te yanıyor sabit. Bütün odalarda açık. Ev sıcak oluyor. Ben çok sıcağa gelemem kışın dahi çorap giyemem. O yüzden kısakolla geziyorum 😊
ikitosbikannesi Tomris-Hatun kombi petek temizliği bakımıda çok etkiliyor faturayı. Eşim bakımlarınıda yaptı normal gibi geldi fatura bana
ikitosbikannesi Tomris-Hatun evet dışarısı çok soğuk dahada soğuyacak deniyor bu sene zor geçecek faturalara zam kapıda zaten
egelsenkonuss Tomris-Hatun ben termostat aldım faturayı görünce bakalım önümüzdeki ay nasıl etkileyecek😄😄
TospikEmirr Tomris-Hatun evet maalesef benim bir odam Doğalgaz sobası ben o yüzden çok gelmiş dedim ama baya çok gelenler de varmış