sek_kahve Tomris-Hatun 😂 üst ve alt komşumun evinde de çocuk var yakıyorlar, yan komşum da yakıyor. Ev fırın gibi 😂
YumukluSucurtaa Tomris-Hatun evet bende daha çok bekliyordum mutfakta bizim kombi mutfağı kistim biraz ev daha iyi isinirmis kombinin yakınındaki peteği kısmak gerekiyormuş birazda olsa 21 .22 derece ev o halde üst katimiz boşaldı alt kat çok yakmıyor isinmiyor o dereceye rağmen
Aklimideliricem Kız ben 35-36 da çalıştırıyorum bi geçen hafta bikaç gün 42 yaptım ev güneş görüyor çok sıcak ve adanada yaşıyoruz öyle soğuk yok ona rağmen 2300 gelmiş bende şok oldum geçen sene 1-1200 geliyodu bu ne😂