TospikEmirr Tomris-Hatun evet maalesef benim bir odam Doğalgaz sobası ben o yüzden çok gelmiş dedim ama baya çok gelenler de varmış
alpik3461 Tomris-Hatun su bazlarını kontrol edin bide tek derecede dursun su bazı sıkıntılı olunca fazla geliyor bende yeni öğrendim
nesligedikli Tomris-Hatun Doğalgaz 45 de yanıyor 3bin 300 geldi eşime faturayı gönderdim işten gelene kadar sobayı kur dedi 😄😄 Elektrik 400 TL geldi
alpik3461 Tomris-Hatun bizimkinin suyu bitmiş 3 kere su bastık 1.900 fatura geldi petek lerin altı sıcak üstü soğukmu
hayalperest2310 Tomris-Hatun bizde 10 günlük tatile gitmiştik doğalgaz 700 elektrik 300 üç yer yanıyor 40 ta yakıyoruz
Yazmelegi_ Tomris-Hatun 35 40 arası yandı 1500 küsür geldi her yer yaniyo(3+1) elektrik te 400 küsür geldi