rth karnı şişmiyor bile,çocukta ne huzursuzluk var ne kabızlık ne ishal,hal ve hareketleri hep normal,sadece kilo alımı az.Mama reddetiyor kaç tane mama denedik hiç birini almadı,sütümü içiyor içtikten sonra ağlama ne bilim doymama belirtisi falan hiç bişi yok,hatta ben böyle doktora gidince az kilo alınca nasıl yani diyorum bu kadar mı almış