dunyaaa hepsi düğümlenme olarak mı geçiyor bilemiyorum ama 5-6 defa hastaneye yattı.
Bebekken ameliyat olmuş. Sonra 31 sene hiç bişeyi yokmuş. Bir gün karın ağrısı oldu. Sonra tekrarlamaya ve tekrar aralıkları sıklaşmaya başladı. Her seferinde yapışmalar oluyor ama birkaç günde kendi kendine açılıyordu. Zaten doktorlarda, ameliyatsız hasta olsa bu durumda hemen ameliyat edilir ama ameliyatlı hastada kendi kendine açılması beklenir diyorlardı. Artık yapışmalar sık sık olmaya başlayınca tekrar ameliyat oldu. Çok fazla yapışma varmış, hepsi tek tek açıldı. Ameliyattan sonra çok şükür hiç bir sıkıntısı olmadı.