Ballii bende danismak istiyorum dogumum zor oldu resmen deneme tahtasi gibi ebeler ben cikariyim diye yaristi ve karnima bastırdılar birde neyse cocuk dogdu verdiler ama aradan bi sure gecti kolunun hareket etmedigini gorduk doktoru çağırdık evet sıkıntı var kolunu tutamiyor bebek hemşiresi bakmadi mi nasil farketmedi dedi halbuki bakmisti rontgen cekildi kırık çıkık yok hadi siz arastirma hastanesine dediler raporda dogumsal kaynakli brekial pleksus zedelenmesi yaziyordu o dikişlerimle kac saat uzaga gittik cocuga emg yapildi stresten sütüm gelmedi dogum yaptigim hastane dikiş atan doktora gittim herseyden habersiz söyleyince de olur boyle seyler diyorlar emg sonucu sukur kopma yoktu ama 10 aydir iki kol esitlensin hareket etsin diye ugrasiyorz 8 aylikken anca dönebildi mesela kimse arkamda olmadi şikayetle ugrasmadim sikayet etsem prosedur nasil olmali