hanimeh benim de karnima baski uyguladilar. zor bir dogumdu farkli bir manevra hareketi ile dogum yaptim epey zorlayiciydi ama bebegimde çok şükür oyle bir sorun olmadi. sadece goz bebekleri çatladı kanlandi gibi, yuzu simsiyah mosmor gibiydi, ama zamanla azaldi. doktor benim dogumum icin de normal bi dogumdu dedi, kolay dogum zaten yok bu zor bi olay eger karnına bastirmasak vakumla cekmek zorunda olurduk dedi. bunu tercih etmem daha dogru oldu dedi. şunu da duymustum bazen bebek icerde kaldiginda dogamadiginda doktorlar bilerek omzunu kirarak cikariyorlarmis, bogulmamasi icin cikmasi icin mecburen, omzu da bir ay icinde kaynıyormus zaten.
velhasil kelam doktorlarin kasitli zarar verecegini zannetmiyorum fakat dogum aninda kendiliğinden gelisen bazı komplikasyonlar olabiliyordur elbet. eger bariz bir hata ihmal var ise bunu doktorlar araştırıp rapor etmeli dava acacakaaniz o şekilde mahkemeye sunmalisiniz.
Rabbim bebeginize sifa versin umarim bir an önce sagligina tastamam kavusur..