hanimeh İfadelerini istediği kadar reddetsinler mahkemeye taşıdığınızda dosyada tüm detaylar (size bildirilmeyen yada size söylenip sonradan söylemedik denilen) yer alır. Doktor neyi niçin order ettiğini gerekçelerini vs açıklamak zorunda. Sizinle aynı süreci yaşadım ama oğlumda böyle bir hasar yoktu sadece boşu boşun ben dikilirken bu çocuk nefesi hırıltılı (ebe 68 yaşında aspirasyonu geç yaptı yavaşlığından ve sıvı yuttu yani geçiciydi) teni çok beyaz iç kanamasımı var vs diyip yoğun bakıma aldılar ben ertesi sabah kucağıma alabildim. Yoğun bakıma çıkıp dosyalarımızı istedim veremeyiz dediler hemşireyim inceleyeceğim diye diretince verdiler dedikleri hiç bir şey yoktu değerlerinde. Gece 12de doktoru diktim getirdim ben ilaç dolayısıyla titreme ve konuşamama sorunu yaşadım ve geceyi orada geçirmesini benim de dinlenmemi söyledi. O can havli hadi neyse pişman olmayalım. Kalsın dedik sabah oldu hala kem küm en son yoğum bakıma dayanıp imzayla çıkardım oğlumu. Boşu boşuna ayrı kaldığımız ve her yerini deldikleri yanıma kar kaldı. Emme refleksi zayıfladı 12 gün mememi tutmadı. Sizi çok çok iyi anlıyorum. O yüzden anlatıyorum bunları, 9 ay geçti doğumda yaşadığım muamele yapılan hatalar ihmaller hala uykumu kaçırıyor. Benim hatam canımın derdine düşüp şikayet etmemek oldu asla peşini bırakmayın. Üstüne gidin durumun. Davaysa dava açın.