cananelisa ben hep çatalla ezdim, blender sadece bir tane bir tane meyve püresi yapıyorum onda kullanıyorum hazır kavanoz mama gibi oluyor. Havuç elma kayisi pişiriyorum en son içine bir kaşık irmik atiyorum birazda öyle pişiyor blenderdan geçiriyorum. Tüm sebzeleri yemekleri hep ezdim catalla pütürlü kalıyor bebek alışıyor daha iyi oluyor