rainayaz 0706almila evet ağrı bende de ilk zamanlar oldu sonradan olmadı. Bende sadece yoğurt ile tüketiyorum
Cansubuglem Bende sipariş verdim ama çok karın ağrısı oluyor diyolar korktum biraz bide kesin kilo verdirirmj acaba boşuna eziyet cekmeyelim 😏
isminivermekistemeyenizleyici 151215 ben yoğurtla yedim ama sevmedim suyla içiyorum tadı aşırı midemi bulandırıyor zorla içiyorum ama kabızlığa çok iyi geldi gerçekten asla karın ağrısı yapmadı bende
isminivermekistemeyenizleyici leylannpembemontu evet kullandım iştah kesme gibi bir etkisi yok ama kabızlığa çok çok iyi geldi. Tek eksisi tadı iğrenç kına gibi kokuyor içerken aşırı midem bulanıyor 🤢