rainayaz ya bn bnu kuklandim normalde boyle sylere cok karsiyim cnku karaciger ve bobreklere kalici hasar birakablirler.sindirim sistemimde ilaclq bile duzelmeyen bi sorun yasadim.cok skıldm bu durumda bikez kullandim sabah 9 gbi ictm aksam 6 7 ye kadar hic bsey yememism taki o saatte acilen bi karin agrisi ile wcye koşunca farkettm ordada bi tansiyonuk dustu bayilcak gbi oldum 7ye kadar dustu tansiyonum annemi dahi cagiramadim.odadan.zorla kalkio gttm ama nasil terler dökuluyor benden 1 kez midem rahatlasn dedm boyke oldu ilk ve son..suan yine ayni sndrm sorununu yasiyorum 1 2 kez denesemmi diyorum.korkuyorum.siz nasil kullandniz tam paket mi?