NariNariKiminYari usenmedimyaptimbirvelet sen bensin diyorum anlamıyorsun askım ahahshaja fırında pişiyor inşallah güzel olur 🥺
Yarim_Kilo_Kiyma NariNariKiminYari 1 kere çeşme Sheraton otelde yemiştim. Ay maşallah kız gibi dizilmişler harika idi, tadı da görüntüsü de harika idi. Hatta eşime dedim nasıl dizmişler bunu böyle.
NariNariKiminYari Yarim_Kilo_Kiyma valla borcamımı çıkartmaya üşendim tart kalıbında yapıyorum olduğu gibi salladım içine ahhahaha
Beyninizikullanmakucretsizdir NariNariKiminYari nasıl olmuş merak ederim bakalım önerdiğim tarifi beğendiniz mi😍
NariNariKiminYari Beyninizikullanmakucretsizdir senin tariften yaptım birebir ölçü gidemedim ama dolapta bişey kalmamış 🥲
Ladimaki NariNariKiminYari Bende hiç yemedim. Cesaret edip yapamıyorum güzel olmaz israf olur diye korkuyorum.
NariNariKiminYari @usenmedimyaptimbirvelet @Yarim_Kilo_Kiyma @Beyninizikullanmakucretsizdir @Ladimaki Böyle bir güzellik yokk kayınvalidemlere geldik hep beraber yiyoruz yanlış anlaşılmasın dolmaların hepsi benim onların ayrı tabakta 🫠
Beyninizikullanmakucretsizdir NariNariKiminYari bu zamana kadar kime ne tarif verdiysem pişman olmadılar aynı şekilde bende pişman olmadım 😁 afiyet bal şeker olsun çok güzel olmuş ellerine sağlık 😘
Yarim_Kilo_Kiyma NariNariKiminYari Güzele benziyor. Ay bende heves ettim kız. Dur müsait olunca deneyeyim. Kıymalı mı bu. Eline sağlık
NariNariKiminYari Ladimaki yapması da kolaydı ben bile yaptıysam herkes yapar ahshhsha ekşi seviyorsan kesinlikle yapmalısın yerken bile ağzım sulandı 🤤
Emelss- NariNariKiminYari tadı çok çok güzel ara ara yaparım biber salçası domates salçası ve nar ekisi püf noktası bence ekşili oluyo zaten misss