Benim bebegin ensesi kalındı en fazla 3.5 olması lazımmış 3.7 cıktı düzelir ödem olusmusts olabilir falan dendi bu süreçte tabi cehennemi yaşadım resmen bu dünyada sürekli perinatoloji takipliydim zaman içinde bağırsak parlaklığı ve çok küçük kalbinde delik oluştu 28.haftada herşey düzeldi normale döndü delikte kapandı ama çocuğum down sendromlu doğdu