Momm29393 Deletedmom_117 usg kağıdınızda yazar genelde 3,5 mm e kadar sıkıntı olmuyor, ama bi çok doktor 1,5 mm üzerine kalın diyip sıvı istiyorlar, içinizi rahatlatacak tek test amniyosentez veya fetal dna
patastikof Deletedmom_117 genelde böyle diyorlar.. 2 3 arkadaşıma da dediler hepsi sağlıklı bebeklerin sukur. Bize de kafasi büyük denildi sukur normaldi. Yanılma payı her zaman var cihazların ultrason un. Detaylı ultrasonda bile var yanılma payı moralinizi bozmayın asla
Yigit_Yagiz_Moms Deletedmom_117 usg de yazmıyor diye hatırlıyorum. Verilen raporda yazıyor. Benimki için de sınırı biraz geçmiş dediler. Genelde doktorlar 1,5-2 yi normal görüyorlar
Deletedmom_117 Yigit_Yagiz_Moms Elime bı rapor kağıt vermediler ki 🥹İki dontora gittim İkiside vermedi
Mavili-mavilimorcicek Deletedmom_117 Kızıma hamileyken dendi hatta 52 de 1 ihtimal verilmişti çok riskli grupta olduğunu soylemisti doktor.Butun yapılacak testleri söylemişti ama eğer aldırmayacaksan yaptırma dedi testleri.Ben de aldirmayacagim için o testleri yaptırmadım sadce rutin hamilelikte neler yapılıyorsa onları yaptırdım.Yine de kendimi hazirliyordum herseye. Doğdu ve çok şükür saglikliydi.Testleri yaptırmak isterseniz yaptırın.
JollyBaby Deletedmom_117 Kesinlikle öyle tabi rabbimden gelene razıyız 🤎 Ama gönlümüz sağlıklı olmasından yana dualarım seninle. Sağlıkla kavus insallah🌱
omeraslaninannesii Deletedmom_117 sakın canını sıkıp üzülme ben de riskli çıktı İkile tarama testim ayriyeten bebeğimin kafası da büyüktü dawn sendromlu Olabilir dediler Biz yurtdışına test gönderdik gen testi şükürler olsun her şey normal çıktı bence eğer durumunuz varsa siz de yaptırın yoksa da sakın aldırmayı düşünmeyin Allahın izniyle bir şey olacağını düşünmüyorum kesinlikle başka hekimlere de görünün derim
Deletedmom_117 omeraslaninannesii Yaptirsamda Allah korusun birsye varsada Kıyamam yawruma Ne gelirse Allah’tan beni üzen tek şey io Eğer bişey varsa ilerde bana bişey olunca napicak kim Bakicak Korkusu var sadece 🥹
Mavili-mavilimorcicek Deletedmom_117 Ben çok tevekkül etmiştim yani kabul etmiştim ve çok araştırma yapmıştım hani öyle olursa da kendimi hazırlamak için.Daha bu sabah çok sevdiğim arkadaşımın bebeği down sendromlu olarak doğdu.Nefes aldığı sürece herşeyin imkanı var.
Yigit_Yagiz_Moms Deletedmom_117 çok geçmiş olsun genelde korkulan gibi olmuyor. Sıvı aldırmanızı tavsiye etmem içinizi rahatlatmak için fetal yaptırabilirsiniz
Yuses Deletedmom_117 test kesin sonuç veren bi test değil canım ondan da sonuç farklı çıkmış olabilir, sağlıkla kucağına alırsın insallah ☺
busra200120 Deletedmom_117 aynısı benim başıma geldi ensesi kalın dediler down sendromlu testi için kan aldılar sonuç çok riskli çıktı. Sıvı alalım dediler asla kabul etmedim bebeğin ölme riski var. Hasta da olsa aldırmayacağıma göre hiiç o riske girmedim ve içimde çok rahattı öyleyse de benim evladım sonuçta. Daha özel ve güzel olurdu benim için.. pariste yaşıyorum ben türkiyeye geldiğimde doktora gittim doktor ben daha bişey demeden senin rahim duvarın çok kalın bunu enseyle birlikte ölçenler olup ense kalınlığı var derler dedi şok oldum bence seninki de öyle başka doktora git için rahat edicekse ya da hiiç gitme boşver içini ferah tut. 5 yaşında benim oğlum gayette sağlıklı. Seninki de öyle olucak ❤️