Bu konuda pimpiriklenen annelerden biri de benim.. 14-15 aylıkken doktora gitmiştik ayaklarını basmıyor diye ve kızım o dönem elleri ayakları hiç durmazdı, ayakları sürekli dönerdi ellerini de heyecanlandıkça değişik oynatırdı. Doktor şuan bişey demek için erken ama dikkat edin demişti. O günden sonra içimdeki kurt bir türlü geçmedi. Şuan nerdeyse 3 yaşına girecek yürüyor koşuyor konuşuyor çok güzel kendini ifade ediyor dans ediyor, ama heyecan anında ellerini hala değişik oynatıyor. Göz teması var adına hep baktı hala bakıyor etrafında dönmez ama çevremiz olmadığı için sosyal bi çocuk değil malesef. Oyum gruplarında kendini geri çekiyor sadece izliyor boyama vs gibi etkinliklere katılıyor. Psikolog randevusu aldık bakalım bize dua edin inşallah …