bikahveicelimmi o kadar hakli bi post ki anlatamam. Cok dogru cidden. Ben dogustan olduguna inaniyorum, doktorlarda öyle söylüyor zaten ki benim inandigim aslinda doktorlar. ama doktorlarin cogu 2 yasidnan sonra belirtileri baslar diyo. Mesela neden? Cogu bebek tamamen nkrmalken ne bilim goz temasi varken, ismine donup bakiyoken felan 2 yasina geldgi zaman bunlar ortadan kalkip otizm belirtileri oluuo ve teshis konuyo. Madem dogustan bi hastalik neden 2 yasidnan sonra belirtileri basliuo? Oncesinde neden bebek bu belirtilerim tam tersini yapiyo? Bide sonradan olan otizm de varmis. Ben tamamen dogusantsn olsugunu dusunuyodum ama yeni ogrendim sonradan olan otizm cesidi de carmis saniirm. Ben de cozemedim artik. Sahsen arastirdikda icimd hel kusku dusuyo. Burda bi cok anneye soyledim iste bebegim su kadar aylik ama goz temasi yok otizm mi diye diyen annelere daha erken dedim hep. Mesela ben de suan onlar gibi tedirginim. Oglum 7 ayinin icinde, bi kac kere gozleri daldi ismiyle seslendim bakmadi el saklattim bi uere vurdum ses cikardim o sekilde bakti. Mesela bu bi kac gundur sklimi kurcaliyo acaba nkrmal mi diye. Hadi sornadan olan otizm cesidi var. Neden sonradan oluyo? Nasil oluyo? Ney sebep oluyo? Bu sorulari sorarken de cogu kisinin aklına aşılar geliyo haliyle. Bu suredir benim de aklimi cok kurcalayan bi konu maalesef.