Rynmom yaaa benim kızımda öyleydi şuan 11 aylık ve hala biberon almaz piyasadaki tüm biberonları denedim diyebilirim lansinoh, philips avent her türden biberon almıştım ek gıda asla yemez su içmez zorla zorla kaşık maması veriyorum benim kızımda 3 aylıkken bıraktı emmeyi yani abartmıyorum asla yemiyor hiçbirşey ve daha da kötüleşti insallah sizinki öyle olmaz.