Ne çok anne varmış benim gibi benim bebeğim dede alerjiden şüphelendiler yani süt ve yumurt kesin diğerlerinde deniyiruz şuan ayrıca reflüsu var sadece 15 gün emdi beni . Sağarak veriyorum sütümü alerji maması denedim kaç tane asla kabul etmedi bı öğün ictiyse tüm gün ekstra kustu gaz kabızlık anlatamam yani çok ağladım önünde halada ağlıyorum. 24 saat kucağımda inmedigi için sütümudd çok zor sagyorum düzenli sağım yapamıyorum haliyle azalyo. Napacagimi şaşırmış durumdayım ağzı salya tükürük dolu sürekli gegiriyo kusuyo kakasını yapamıyo gaz sancısı o kadar yoruldumki rabbim kolaylik versin ek gıdaya kadat sütüm yetsin diye dua ediyorum mama kesinlikle tolere edemiyo şimdilik inşallah kolaylaşır imtihan zor ya evladım çoğu zaman aç yani gryorum yemek istiyo ama yiyemiyo benim çocuğumda. Kilo alimida az inşallah toparlariz bian önce