Rynmom benim kızım da 2 aylıktan itibaren meme ve biberon reddine başladı. Hoplaya zıplaya ağlayarak bir şekilde emzirmeye çalışıyordum ama o kadar az ve kısa emiyordu ki aylarca açlıktan ağladı. 4. Ayında gastroentoloji doktorunun önerisiyle yüksek kalorili infatrini mamalar var onu pirinç unu ile karıştırıp kaşıkla veriyorduk. Kaşığa ağzını açıyordu, eğer yemezse arkasına emziği veriyorduk yutuyordu çook çokk zor günlerdi. 5.5 aylık ek gıdaya başladık ve o gün bugündür ek gıda ağırlıklı besleniyor. 7. Ayında biberon tuttu ama içtiği mama miktarı hep az yine de biberon tutmuş olmadısına şükrediyorum bizim için adeta mucizeydi. Zaten sütüm kesildi çoktan şu an 11 aylık. Bir şekilde büyüyorlar merak etmeyin bir süre dediğim şekilde doktora danışarak besleyebilirisniz