Rynmom Öncelikle saglicakla büyütün. Şimdi burda anne olarak bizler fikir veririz tabi. Tecrübelerimizi, deneyimlerimizi size sunarız. Fakat bence bir emzirme danışmanına acilen gitmeniz lazım. Her işin bir piri var, uzmanı var. Onlar size çok güzel yardimci olurlar diye düşünüyorum. 2 aydır emmeyen, beslenmeyen bebek zayıflamayı bırakın gelisim geriligi bile gösterir. Allah korusun. Doktorlar ne diyor bu duruma mesela? Neden reddediyor sizi mesela sütunuz nasıl? İlaç kullanıyor musunuz mesela? Çünkü ne ilaç kullanırsanız kullanın sütünüzün tadını etkiliyor bu bir gerçek. Doktorlar genelde kansızlığı var mı diye bakiyorlar. Eğer doktorlar normal dediyse bakıp kesinlikle emzirme danışmanından yararlanmanızı öneririm. Kaşık biberonlar var mesela. Bebekler onunla daha güzel içiyorlar sütünü. Onu da deneyebilirsiniz. Biberon emzikleri çoğu bazı bebekleri igrendiriyor sanırım. Sürekli dilleri ile itiyorlar ya da oguruyorlar. Allah yardımcınız olsun. Sizin için dua edicem🤲🏻