D_deniz rainayaz ajda da sizdeki burgulular da favorim başka bilezik modellerini beğenmiyorum. Kızıma ilk doğum gününde alayım diyorum bu ikili burgulardan çok tatlı bence ablam da 14ayar cicili bicili bileklik al diyor bilemedim
rainayaz D_deniz ilk başta ajda alacaktım ama artık o kadar çok replikası çıktı ki çelik vs çok banel geldi sonra kuyumcu bu modeli gösterince hoşuma gitti. Bir de simli ajdalar çıkmış çok mu abartı olur diye alıp almama arasında gidip geliyorum 😂
D_deniz rainayaz bence en güzeli bu post sahibinin taktığı ajda. Sahteleri olsa da altın kendini belli eder. Bi de sizin ikili burgular güzel. Bi, arkadaşım 3adet 10gr lık burgusunu 30luk ikili burgu yaptırmış idi çok otantik duruyordu hoşuma girmişti
birbeyazoglanbirkarakiz Bende de burma var 1 tane günlük takıyorum arkadaşımda da 2 tane var oda takıyor günlük
nilikonunannesii annesininkurabiyesi bence çok hoş duruyor kullanın benim de var ajdalarım ama bileğim çok ince büyük duruyor kolumda takmak istemiyorum hâlbuki en küçük olanını da almıştım ama güzel gelmiyor gözüme duruyor öylece.
bebisilay annesininkurabiyesi selam canım kolundakiler çok yakışmış. tak kızzz ne babannesi 😂 ben de aynı senin gibi düsünürdüm doğumla birlikte üç ajdam oldu cıkarmıyorum alıştım şimdi benim de yaş 29🙈
Boncuk-anne annesininkurabiyesi Bende çok utanıyorum ya 😂ama sizin zarif durmuz bileklik gibi zaten. Bence günlük kullanılır ya. Artık herkes kullanmaya başladı eskiden garipseniyodu yaşlı teyze işi duruyordu bileziklerde kibarlaştı.
filizmom annesininkurabiyesi ben ajdalara hep o ne öyle kibrit çöpü derdim sizde görünce çok zarif geldi. Çok yakışmış güle güle kullanın. Düğün bileziklerini ajdaya çevirme fikri çık aklımdan djjdhd
annesininkurabiyesi filizmom çok teşekkür ederim yorumunuzdan sonra bende çıkarmamaya karar verdim 💕😄
annesininkurabiyesi filizmom daha önce Ajda almamıştım bugün kuyumcuda kadın alıyordu ona çok yakıştırdım bende aldım 🤭
zeynep661_ annesininkurabiyesi bence Ajda bilezikler çok güzel ve kibar duruyo ama diğer bilezikleri sevmiyorum burma kelepçe vs sadece söz yüzüğü takarım
annesininkurabiyesi zeynep661_ bende diğer bilezikleri hiç sevmiyorum nedense yaşlı teyzeler takar havası oluyor
handeg26 annesininkurabiyesi bende Ajda aldım 3 tane günlük takıyorum baktım herkes takıyo bende çıkarmıyorum