Meri-Mel annesininkurabiyesi Güle güle kullan çok güzel durmuş hiç öyle dediğiniz gibi olmaz bizim yörede adana burmasi dolu herkesin kolu
annesininkurabiyesi Meri-Mel ben evlenince bile hiç takmadım ya , utanıyorum nedense 😁 böyle beğenince sorayım dedim 😍
Tugcebb annesininkurabiyesi sen bensin 😂 zincir güzelmiş bende ajdanın yanına uyum sağlayacak bir şey arıyordum tek başına çok altın altın bilezik durmasın diye 😂 kuyumcudan çıkarken takıyorum yolda geri kutusuna utancımdan 😂 yaş 29 😂
annesininkurabiyesi Tugcebb hahaha aynıyoz gerçekten 😄 ajdanın yanına arıyorsanız böyle çok güzel bileklikler var ben ikisini yakıştırdım ☺️😍
smmamons annesininkurabiyesi çok zarif olmuş. Bende öyle diyordum dün 2 tane daha aldım 5ledim 🙈 gözünüz alıştıkça yanına eklemek istiyorsunuz :))
rainayaz annesininkurabiyesi Hayır bence tak çok güzeller 💗 bende bileziklerimi hiç çıkarmam hep kolumda 😂
D_deniz rainayaz ajda da sizdeki burgulular da favorim başka bilezik modellerini beğenmiyorum. Kızıma ilk doğum gününde alayım diyorum bu ikili burgulardan çok tatlı bence ablam da 14ayar cicili bicili bileklik al diyor bilemedim
annesininkurabiyesi cokbilmismom benim kalın bileziklerim var hiç takmadım bu kibar ama ilk defa takınca değişik hissettim 🤣