annesininkurabiyesi Kızlar merhaba ben normalde altın bilekliğim var onu takıyordum günlük hiç bilezik takmam ama bugün Ajda bilezik aldık ikisini çok yakıştırdım hiç çıkarmasam günlük taksam babaanne gibi mi olurum yaş 29 🤣🤣😂 daha önce hiç bilezik takmadım garip mi olur görgüsüz gibi görüntü böyle abartı değil
esractl annesininkurabiyesi kız ne abartısı benim arkadaşımın kolunda 13 tane Ajda var her gün takıyo 😂😂😂
ikibaloglanannesi annesininkurabiyesi Benim de böyle bilekliğim var. 1 tane de yanına Ajda almayı düşünüyorum. Bence çok zarif duruyor🤍 Güle güle kullanın 💗
smmamons annesininkurabiyesi çok zarif olmuş. Bende öyle diyordum dün 2 tane daha aldım 5ledim 🙈 gözünüz alıştıkça yanına eklemek istiyorsunuz :))
selmayesil Eskiden altın sevmezdim, asla takmazdım olanlarıda ama şimdi imitasyon a gümüşe verilen paralarıma çok üzülüyorum, keşke hep altına para yatırsaydım, bence güzel olmuş, takın gitsin🥰
Seyma_29_ annesininkurabiyesi bende ajda kullnıyorum ilk taktığımda abesime gitmişti. Şimdi alıştım. Gerçi bazen bileğimden aşağı kaydığı zaman giydiklerim içine sokuyorum hemen 😁
kahvepres annesininkurabiyesi cok güzel duruyor aksine şuan 9 tane var kolumda fazlasıda olur inşallah 🤭🤣
Merveozerr96 annesininkurabiyesi aynısını yaptım ben de çok şık duruyor bence bi bileklik bi Ajda güle güle kullanın 🌹