minervadefne annesininkurabiyesi eşimde aldı sağolsun günlük takıyorum bende. Hatta dedim misafirliğe giderken falan çıkarayım tak diye aldım hep dursun kolunda çıkarma dedi çıkarmıyorum 4 tane var bende de. Aman takın ne olacak 😁💕
annesininkurabiyesi minervadefne utanıyorum 😁 bende bu kalın bilezikler vardı onları bir gün takmadım ama hoşuma gitmiyor değil 2 gündür çıkarmadım 😄 çoğaltalım diyorum şimdide 🤣🤣
minervadefne annesininkurabiyesi aman takın valla kaç günlük dünya içinizde kalmasın ne güzel almışsınız gururla takın inşallah daha çok olur 🤲🏻
annesininkurabiyesi Yusufagahinannesi o ne oluyor diye baktım ben asla takamam dedim 😁 size çok yakışıyordur eminim. Kadınlara altın yakışıyor 🌸
Minnakordek annesininkurabiyesi ben 6 tane takıyorsun tüm servetim üzerinde olsun diye😂 sonra sattık yedik bir bir
irosiva annesininkurabiyesi sol koluma 2 künye 1 cartier model sağ koluma 3 Ajda taktım çünkü neden takmayım benim de hakkım var kendimi nasıl iyi hissediyosam öyleeee gerisi boş akdkfkfkfk
Mnli annesininkurabiyesi sizinkiler abartı durmuyor bende de 3 var artık çelikleri de bütün her yerde olduğu için herkeste var ben 1 senedir hiç çıkarmadım kolumdan
diloslarrr annesininkurabiyesi benimde yaş 28 günlük olarak taktığım 4 ajdam var 🤣 arkadaşım 6 tane takıyor günlük 🤣