birazquality Aslimm bence de. Elinde değil bilyorum ama boşuna stres oluyorsun. Siz nasıl korunuyorsunuz? Üçüncüye korunurken mi hamile kalmıştın
Aslimm birazquality kondom+geri çekilme. Ebet korunuyorduk daha doğrusu eşim korunuyordu. Şimdi spiral için adet olmayı bekliyorum
Superstar_00 Aslimm Ben 14. ayda oldum o da maydanozu kaynattım yeşil suyu çıkana kadar 2 su bardağı içtim sıcakken diğer gün oldum.
Aslimm Superstar_00 bi zararı oldu mu acaba emziriyor muydunuz? Maydanoz iltihap sökücü , bir de sütü azaltıyor diye biliyorum
Superstar_00 Aslimm Evet emzirdim emziriyordum da bir defa tek içtim yani 2 bardak olacak şekilde öyle çok abartılacak bir yan etkisini görmedim.
BenDiyeBiri_ Aslimm ilkinde oldum ama bunda lekelenme gördüm hafif bı lekelenme sonra durdu 2 ay oldu
flamingo24 Aslimm ben 40 onda oldum sonra 9 ay olmadım .9. Ayda oldum 2 aydan beri yine olmıyorım . 11 aylık kızım var
flamingo24 Aslimm ben kendimi çok şiş hissediyorum olunca kilo vermiştim sanki 1 kere oldum bir daha olmadım . Olunca bi dert olmayınca bi dert . Bu arada bende ilaç kullanıyorum
Hafsa13 Aslimm sormadım canım ama diğer hamileliklerimde 1 seneye kadar olmamak normal demişlerdi kondomla canım ama halen korkuyom