Aslimm birazquality bende emziriyorum. 2.bebeğim erken bıraktı ama. Bu sürpriz oldu onun için korkuyorum artık 😒
tugces09 Hafsa13 benimde bu şekildeydi ben regl oldum sandım hatta 40ım çıktıktan 10 gün sonra falandı 7 gün süren bı kanamam oldu. Şuan brbegin 3 buçuk aylık tekrar regl olmadım 🤷🏻♀️
birazquality Aslimm ilk basta hap prezervatifti. Hap bana yaramadı hiç ya böyle depresyonda gibiydim hormonlarımı mahvetti bıraktım o yüzden simdi adet olunca spiral taktırdım spiral prezervatif suan
birazquality Aslimm ben de aynı kızzzz ikinci sürprz oldu yani tekrar hamile kalırım diye aklım gidiyor hatta uzun süre temastan kaçındım boşanma noktasına kadar geldik
birazquality Aslimm kaç yaş çocuklarının arası? Ama daha yeni doğum yapmışsın zaten ya 2 aylık daha beben kız 40ın yeni çıkmış
Aslimm birazquality spiralden memnun musun peki? Yakmak zor mu bende adet olunca taktırmak istiyorum da
masterchefiniz Aslimm ben 3 ay 27 günlük bebeğim var bende daha olmadım ama 40 gün kanamam oldu 41 günde lekenmeler geliyordu. Stres yapıyorum gerginlik yapıyor
Prenses_annesi22 Aslimm vlla ılk kızımda 3aylıkken gordum 2 oğlumdada 3aylıkken gordm normlde duzensız oln adetm kızımdan sonra duzenlı oldu smdi doğumdan sonra yıne bozuldu duzenı 😒 doktor 1seneye kdr norml demstı
birazquality Aslimm bu ay yeni taktırdım takılırken hiç acımadı zaten o kadar kısa sürüyor ki ne ara taktı bitti anlamadım bile. Sonrasında biraz kasık ağrım oldu sadece adet sancısı gibi
birazquality Aslimm bence de. Elinde değil bilyorum ama boşuna stres oluyorsun. Siz nasıl korunuyorsunuz? Üçüncüye korunurken mi hamile kalmıştın
cansusrgl Aslimm bende emziriyorum şuan 55 günlük 50 günlükken adet oldum hala devam uzun sürd Normalde 3 gün sürer bazıları 6 ayına kadar olmuyormuş annemde erken oldun sen dedi kişiden kişiye değişen bişeymiş