Aslimm Merhaba iki ay önce 3. Doğumumu yaptım hala regl görmedim. Diğerlerimde olmuştum diye hatırlıyorum erken , doktorum normal dedi ama korkuyorum ben çünkü 3. Sürpriz oldu 😕
meyascan1 Aslimm emziriyor musunuz sürekli bende 2 buçuk aydi oldu daha olmadım benimde 2 cocugum ilkde olmustum bende ama ilk cocugumda emziremedim ben
Hafsa13 Aslimm canım bende 3. doğumumu yaptım 9 aylık bebeğim 6 aydır adet görmüyorum diğer çocuklarımda hemen görmüştüm 1 yıl olmamak normalmiş emzirdiğimiz için
birazquality Aslimm ayyy bu olay beni deli etmişti valla internetten o kadar araştırdım hiçbi şey bulamadım bu konu hakkında. Ben ilk doğumumd 3 ay sonra oldum. 2.doğumumda 7.ayda oldum. Ebeye sormuştum hatta bana şey demişti o her doğumda değişebilir ilk doğumda 40ı çıkıp adet gören hastam 2.doğumda 1 sene adet görmedi demişti o zaman içim rahatladı. Bende de öyle oldu çünkü :))
Aslimm meyascan1 evet emziriyorum ,ondan mı dersiniz ? Gerçi ben diğerlerinde de emzirdim ama , doktorum hormonlar değişiyor normal dedi. Ben korkuyorum yine de 🙄🙊
Hafsa13 Aslimm 40 gün lohusa dönemi ondan sonra hiç kesilmedi azar azar devam etti sonra bir hafta tekrar yoğun kanama gördüm bitti bitiş o bitiş halen bişey yok
Aslimm Hafsa13 anladım , benim de lohısa döneminden sonra yani 40 kontrolünden sonra bir iki kekelenme oldu sonra daha olmadım. Olmayı bekliyorum 🙄
Aslimm Hafsa13 siz doktorunuza sordunuz mu bu durumu? Bir de çok affedersiniz ama neyle korunuyorsunuz
tugces09 Hafsa13 benimde bu şekildeydi ben regl oldum sandım hatta 40ım çıktıktan 10 gün sonra falandı 7 gün süren bı kanamam oldu. Şuan brbegin 3 buçuk aylık tekrar regl olmadım 🤷🏻♀️
Hafsa13 Aslimm sormadım canım ama diğer hamileliklerimde 1 seneye kadar olmamak normal demişlerdi kondomla canım ama halen korkuyom
Aslimm birazquality siz de şu an beni rahatlattınız sağ olun😊 ilk iki doğumunda etken oldum şimdi ikinci ayım doldu hala tık yok , affedersiniz sürekli tuvalete gitmek istiyorum oldum mu diye. İnşallah bir an önce olurum sa rahatlarım