flamingo24 Aslimm ben kendimi çok şiş hissediyorum olunca kilo vermiştim sanki 1 kere oldum bir daha olmadım . Olunca bi dert olmayınca bi dert . Bu arada bende ilaç kullanıyorum
eraysen Aslimm evet ilk gece emmeye devam ettiği için olamıyorum arada 2 kere aylık iğne oldum aylık iğneden kaynaklı 2 kere az az oldum bırakınca adet döngüsü de bitti
Aslimm eraysen ben böyle olunca korkuyorum ya farkında olmadan bi sürpriz yaşarsam diye Allah korusun. Sanki olunca düzene girecek her şey
flamingo24 Aslimm evet bünyeden bünyeye değişiyor. Ben rahat ettim şu anda kullandığım ilaç emzirdiğim için farklı bi doğum kontrol hapı. Ama zaten kendimizde korunuyoruz . Bu saatten sonra Allahım olmayanlara nasip etsin inşallah