yagmurkokusu_ Minel-inannesi bende a101 den aldım süsleri ve çam ağacını bir kaç süs daha alayım diyorum Migros’tan BİM’den filan gezeyim beğendikçe boş kaldı gibi
Minel-inannesi yagmurkokusu_ bime geliyomu bilmiyorum ama migrosun susleri guzel oluyo. Ben internetten siparis verdim komple paket bu sene içindekilerle suslerim, yilbasi gectikten sonra susler indirime girince seneye icin onlari toplarim bide😄
yagmurkokusu_ milav bizde taşınacağız böylece götürebilir miyim acaba heveslendim erkenden süsledim 🙂
etkafa yagmurkokusu_ Bende 101 den almayı düşünüyorum bana da çok cılız geldi ya almasam mı acaba 🤔 siz 150 cm olanı aldınız değil mi yada süsler az ondan mı öyle acaba
yagmurkokusu_ etkafa evet 150 cm olanını aldım daha da açılsa iyi olur muydu bilemedim. Süsledim işte ya heves ettim biraz çocuklarda sevinsin bir kaç süs daha alacağım ama top düşünüyorum kartanesini de beğendim.
yagmurkokusu_ etkafa hayır bu çok güzel keşke benimde böyle büyük olsaydı hemde dolu dolu güzel bende bir kaç yerini açmamışım açtım o ara boşluklar düzeldi süslerim eksik biraz daha çorap vs almak istiyorum
Asyaveannesi04 yagmurkokusu_ üşeniyorum😅 yoğunluktan ama bu hafta sonu süsleriz muhtemelen 210 cm 🤦🏻♀️
yagmurkokusu_ etkafa ay nerden aldın bende çorap istiyorum çok güzel durmuş ledlerimi de bulamadım taşınacağız ya çıktı çıkmadı gider yenisini alırım
yagmurkokusu_ etkafa süslerimi de alayım geleyim ya böyle demirleri battı elime daha fazla açmak istiyorum da gücüm yetmedi