Minel-inannesi yagmurkokusu_ yeni sipariş verdim, yolda geliyor ama ayin 25i gectikten sonra suslerim☺️
yagmurkokusu_ Minel-inannesi bende a101 den aldım süsleri ve çam ağacını bir kaç süs daha alayım diyorum Migros’tan BİM’den filan gezeyim beğendikçe boş kaldı gibi
Beyninizikullanmakucretsizdir SetenayCo Bence linç edilecek bir durum yok. Süslemek istemeyene nasıl saygı gösteriyorsak, süsleyene de saygı göstermek gerekiyor ☺️
yagmurkokusu_ SetenayCo ay çok güzel benimde aklıma kozalak geldi keşke köyden toplasaydım dedim aralarına da 4 5 serpiştirirdim kar spreyi alacağım son gün sıkarım ♥️
yagmurkokusu_ milav bizde taşınacağız böylece götürebilir miyim acaba heveslendim erkenden süsledim 🙂
Dmt-01 yagmurkokusu_ geçen yıl süslemiştik bu yıl henüz süslemedik son iki hafta kala filan süsleriz diye düşünüyorum.Kızımın dün doğum günüydü oyüzden süslemedik birazda ama yavaştan malzemeleri bi çıkarıp eksik varmı diye bakmak istiyorum.Geçen yıl pek süs bulamamıştık geç kalmıştık bu yıl çok güzel süsler görüyorum:)
SetenayCo Minel-inannesi Yıldızları birkaç yıl önce ikeadan almıştım. Aynı ışıkların kardan adamlı olanları da var, karanlıkta bayağı da ışık veriyor 🥳🌺
Ssude yagmurkokusu_ Ben bu yıl yapmayacağım kızım 13 aylık . Yoksa her yıl yapıyordum çok severim😍 Burada kalayım da Bakayım ben de fotoğraflara😍
2503 Noname21 değil mi🥹🥹çok karşıyım ama süsler hosuma gidiyor süslemem evime sokmam ama bakması ışıl ışıl hoş
Denizkiziyiz CuteBadesMama konu dışı olacak :) perdeniz düz sade olan modelden değil mi :) perde yaptıracağım da bende post açmiştım bugun denk geldi güzel duruyor da modeli :) düz sade değil mi 😅
Tugcebb yagmurkokusu_ 2 senedir Aralık gelmeden hevesle süslüyordum. Bebiş olunca bu sene fırsat olmadı 😂 haftasonu kurmak yönünde planlarımız. 😀
yagmurkokusu_ Benimki de böyle oldu a101 den aldım biraz daha süs alayım ledlerimi de bulamadım altına da 3 4 göstermelik hediye paketleri yapayım diyorum. Cılız geldi birde bu çam ağacı ya daha açmam gerekiyor mu taşınacağız ya böyle de götürülür mü acaba ?
etkafa yagmurkokusu_ Bende 101 den almayı düşünüyorum bana da çok cılız geldi ya almasam mı acaba 🤔 siz 150 cm olanı aldınız değil mi yada süsler az ondan mı öyle acaba
tugces09 yagmurkokusu_ bende dün gördüm a101 de alacaktım ama dalını bilemedigim için kalsın demiştim aslında güzel duruyormuş biraz daha süs ışık ekleyebilirsiniz bulursanız bende almayı düşünüyorum bu sene bebegimizlr ilk defa kutlayacağız güzel olsun istiyorum 🎄
lidokain yagmurkokusu_ ay uf bende alacaktım uyanamadik sabah. Gerçi bu ağacı bile koyacak yerim yok ne koridorda ne odada. O kadar daracık ev Beğendim ya ağaçta güzelmiş
SetenayCo yagmurkokusu_ Bu kozalaklar seneler önce bizim yan evin yaşlı ağacı kesilirken üstünden topladığım kozalaklar. Senelerdir duruyorlar. Ama kar spreyi çok saçılıyor etrafa😵💫😵💫