Sln1010 [silindi] tepede ya ondan çok sallaniyordur belkim😁 inan psikolojim bozuldu sürekli sallanicaz korkusu çocuğu sıka sıka terlettim kucağımda ya bisey olursa diye.
Gari_de_Gari [silindi] valla canımcım yaa en ufak sarsıntıda aklım çıkıyor.Büyük bebeğim çok korkuyor bir de ya ağlıyor hep
Jelibon Bursadayım aynı evde ben hissetmedim annem hissetmiş. psikolojim bozuldu sanırım sürekli sallanıyoruz gibi geliyor. Rabbim korusun hepimizi inşallah.
Beyzaaa Perimasalii bende yenişehirfeyim canım balkondaydım deprem oldu gibi geldi artık her salantıyu hisseder oldum psikolojik dedim rüzgar herhaşde dedim meğer olmuş ya
Gari_de_Gari [silindi] aynen öyle bende 14 gün oldu bugun hiç uyku yok,sürekli stres,hep tedirgin ee artık diyorum ki Rabbim yazdıysa napalım olucaksa olur Allah’ın yazısı deriz ama inşallh yazmamış olsun kötü bir şey 🙏🙏