Gari_de_Gari [silindi] aynen öyle bende 14 gün oldu bugun hiç uyku yok,sürekli stres,hep tedirgin ee artık diyorum ki Rabbim yazdıysa napalım olucaksa olur Allah’ın yazısı deriz ama inşallh yazmamış olsun kötü bir şey 🙏🙏
Glycn Rzgr benimde deprem olsa naparim diye dusunmekten iyice canim sıkılıyor artik 😟 istanbul depreminde de fay tekirdag tarafina kaymis, bizim bu taraflarda büyük deprem bekleniyor ya Allah korusun çok korkuyorum o yüzden hep tetikteyim