Handecelik Babamla anneannem akhisarda, depremde apartmanın sıvaları falan dökülmüş hala ısrarla evde duruyolar sonumuz hayrola
[silindi] Gari_de_Gari anne olmuşken bebegimden ayri nasil olur kendimi geçtim kocami geçtim ama nefesim var😔😔
Rabia58 [silindi] Tabiki öyle, evlat bambaşka. Kendimizden önce onlar geliyor. Allah korusun bütün yavrularımızı.
Sedayvaz35 Younggmomm222 bende izmirdeyim ödemişte inan hic birini hissetmiyorum.. benim kiz beni nasil yoruyorsa ölü gibi yatiyorum demekki.. gece kac civarlarinda oluyo
Alimk 0401emir benn. Sandalyede oturuyodum. Baya baya altımda sandalye gitti geldi. Sandalyenin ayağında sorun var sandım oturdum tekrar denedim sallanmadı. Deprem olduğunu anladım.
Farukunmuhendisannesi Ben de kaç gecedir olanları hissetmiyorum ama bugün akşam olan 2 taneyi hissettim. Izmirdeyim. Gerçekten ürpertici. 😑 Rabbim hepimizi korusun, evlatlarimiz da var olunca daha da korkar oldum ben
Glycn Rzgr benimde deprem olsa naparim diye dusunmekten iyice canim sıkılıyor artik 😟 istanbul depreminde de fay tekirdag tarafina kaymis, bizim bu taraflarda büyük deprem bekleniyor ya Allah korusun çok korkuyorum o yüzden hep tetikteyim
Gari_de_Gari [silindi] valla canımcım yaa en ufak sarsıntıda aklım çıkıyor.Büyük bebeğim çok korkuyor bir de ya ağlıyor hep