Kuzey_Melis_Momm katara İlk gün ödem olduğu için çok zor oldu ben hiç yüz üstü kucağıma yatırmadım ki pipi baskı görmesin die ama doktorumuzdan allah razı olsun ilaçları dışında bir fitil vermişti hem ağrı kesici özelliği vardı hem çok uzun süre uyutuyordu 1 hafta boyunca neredeyse hep uyudu uyanık kaldığı beslenme zamanıydı zor besledim resmen . . Dizlerinizin üzerine yüz üstü yatırıp hafif bacaklarınızı aralayın tummy time o şekilde yapsın pipi o boş kısımda kalırsa hem gazını çıkartır hem boşluktan ötürü pipi baskı görmemiş olur
katara Kuzey_Melis_Momm anladım mantıklı çok teşekkür ederim . İnşallah biz de sorunsuz atlatırız ben devlette yaptıracağım fitil için sorayım doktora
katara mavii_98 geri çekme derken nasıl tam hayal edemedim. Çok kan morluk vs oluyor mu geçen ilk defa beni kan tuttu o yüzden de endişeliyim ya yapamazsam ya da yine bayılır gibi olur muyum diye 🥺
mavii_98 katara katara sünnet anında kan gördüm ama sonrasında bir damla bile kan görmedim diyorum ya bizim doktorun kullandığı alet kanamayı engelliyormuş. Şişlik ve morluk oluştu tabii şişlik bir kaç gün sürdü morluk henüz devam ediyor pipinin baş kısmının altı diyeyim pipi ucu ve alt kısmı bağlayan ara boşluk varya orayı aşağı çekmek açılan boşluğada vazelin sürmek anlatabildiysem. Ben bu konularda dayanıklıyım ama doktordan mıdır bilemem çok güzle bir süreçti bizim için zor olmadı çok şükür 🌸
Kuzey_Melis_Momm katara Şimdiden geçmiş olsun umarım sorunsuz geçirirsiniz birde doktorum bana bezin iç kısmına pipi üstüne gelecek şekilde vazelin sürdürmüştü onun üzerinede sünnet için verdiği kremleri sürüp bezini kapatmıştım vazelin çişin akmasını pipiye temas etmesini engelliyor ayrıca kremleri bezde emmediği için hep pipide kaldı belki sizinde işinize yarar
immmzaben 1 aylıkken yaptırdık, anestezi ya da dikiş yok. 1 haftada toparlandı şu an gayet iyi. Ha bana sorarsanız yaptırma taraftarı değilim çünkü 1 aylık bebeğim aşırı etkilendi, odaya geldiğinde ağlamaktan yüzü gözü şişmişti.
prenses_prens_Annesi katara ben 3 aylıkken yaptırdım.yapisma oldu bizde .her bez aldığımda pipisini aşağıya doğru bastırdım yapışma olmasın diye yinede oldu
katara prenses_prens_Annesi yapışma olunca ne oldu peki ? Beze mi yapılıyordu ? Nasıl bir şey yapışma bilmediğim için soruyorum
paralelevrendemutlu katara 48 günlükken yaptırdım iyi ki yaptırmışım. Kuveze girmemiş olsaydı 10-15 günlükken yaptırırdık. 1 gece zorlandım gerisi çok kolaydı hemen iyi oldu. Bebek ne kadar hareketsiz ise o kadar kolay oluyor bir günde iyi oluyor.
prenses_prens_Annesi katara doktora kontrole götürmüştüm biraz yapışıklık var dedi yatırdık biseyle sıyırdı biraz ağladı kucakladım hemen geçti zaten
prenses_prens_Annesi katara her bezi değiştirdiğimde pipisini aşağıya doğru bastırdım ben çok yapamadim heralde acır diye ondan yapışıklık oldu
prenses_prens_Annesi katara pipisinin ucuna oluyo yapışıklık.doktora sorarsınız .her doktor farklı bana öyle demişti aşağıya doğru bastir diye ucuna yapismamasi için
cokbilmismom katara valla çevremde ve burda yazılanlardan gördüğüm kadarıyla baya kişi erken yaptırdığında yapisiklik sorunu yaşamız. Benim doktorum 6 aydan önce yaptırma dedi bende 6.5 aylıkken yaptırdım. Çok güzel ve çok çok rahat geçti hür haftada iyileşti. Bide şöyle bir durum var bebeğim ek gıdaya geçene kadar hep cıvık kaka yapiyordu popsunun önü arkası batıyordu, hep yıkıyordum. Ek gıdaya geçince katı oldu artık bulaşmıyor. İyi ki o cıvık kakali dönemlerinde yaptırmamışım çünkü hakimi çok zor olurdu mikrop kapma olasılığı artardı güzel temizlenmezse. Zaten bir hafta yıkamak yasak sıkıntı yani
damla_34 katara iki erkek çocuk annesi olarak büyük oğlumu 20 günlükken ikinci oğlumu 25 günlükken yaptırım iyiki erken yaptırdım sadece ilk çişte biraz yanma olunca ağlıyorlar hemen memede susuyorlar şükür ki bence bu konuda büyüklerinizi dinlemeyin ne kadar erken olursa daha sağlıklı ek gıda döneminden sonra çişleri asitli olup daha fazla yakıyormuş geç iğleşiyor benim iki çocukta 3 günde toparladılar çok şükür
Sarikuzumalp katara Geç bile kalmışsınız. Ben 3.5 aylıkken yaptırdım keşke daha önce yaptırsaydım diye pişman olmuştum. Hiç yapışma vs olmadı bizde. Eskilerde bebeklik döneminde sünnet alışkanlığı olmadığı için onlara garip geliyor. Çocuk sizin çocuğunuz yaptırın küçükken çıksın aradan. Destekli oturma ayı gelmiş iyice hareketlenmeden bir an önce yaptırın bence.