katara ben 3. Ayi bekledim gazı oldugu için ve yaptirdiktan sonra cok rahatladim zaten genelde tum gun uyudugu için bu donmelerde cok hissetmiyorlar bir iki ay sonra donmeye ve ayaklarini ellerini cok hareket ettirmeye baslamisti hareketlendikçe daha cok canı yanardi bence iyikide yaptirmisim bakimina dikkat ettiginiz müddetçe yapisiklik olmaz