katara doktor omuz ilk 3 ay iyileşmesi için en uygun zaman demişti 15 gün oldu yaptıralı hala bakımına devam ediyoruz ilk gün çok ağladı ilk çişinde hemen altını değiştirip krem sürdüm sonra ki günler için 3 gün banyo yaptırmadık 3 gün bardakla durdu sabah akşam farklı her bez açışından farklı krem sürdk 10. gün kontrol sonrası kremleri bıraktık ve geceleri bir kez vazelin sürerek bir kez geri çekme hareketi yapıyoruz 20 gün daha devam edicez 1 ay olduğunda tekrar kontrolümüz var. Keserken baktım bizimki kesme işlemi değildi daha çok yakma gibiydi koter denilen bir cihazla hem kanama önlüyomuş doktor özeldi ve cerrahtı. 3 buçuk aylıktık yaptırdığımızda hiç pişman olmadım ilk gün ilk çişinde çok ağladı o kadar diğer günler bakıma geçti