beyzanuroz genelde ilk aylar kaymalar daha çok oluyormuş vücut kabul etmiyorsa belli ediyormuş benim arkadaşımda öyleydi ve hiç takmadı birdaha doktor vücut kabul etmiyor başka birşey dene taksak bile kayma ihtimalini yüksek hamile kalırsın demiş çok şükür ben 2 yıldır sorun yaşamadım tabi düzenli kontrole gidin beni 6 ayda bir çağırdı doktorum 4. Kontrolüm 😄