O1Anne yok kız insan korkunca asıl başına geliyor…
Olacak olursa zaten her şekilde oluyor hiçbiri yüzde yüz korumuyor prezervatifle yırtıldı hamile kaldım diyen ,hapla hamile kalan ,iğneyi saymıyorum bile etrafımda çok hamile kalan yani olacağı varsa oluyor spiral korkulacak birşey yok ya 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum 2.çocuğum olsa tekrar spiralle korunurdum