Kızlar doğum yapalı 3.5 ay oldu geri çekilme yöntemi ile korunuyoruz ama bu korunma yöntemi ile hamile kalanların oranı da yüksek nasıl korunuyorsunuz emzirdiğim için ilaç kullanmam spiral var onun da kayma ihtimali varmış komşumun spirali kaydı bobregine zarar vermiş bir böbreği kullanılamaz halde yardımınıza ihtiyacım var