GokcelifMom çok geçmiş olsun … bebeğiniz su az mı içiyor acaba? Az içiyorsa idrarı daha yoğun olduğundan tahriş ediyor olabilir. Papatya kaynatın ve sabah akşam yıkayın bölgeyi papatya suyuyle, çok iyi geliyor, hatta banyo yaptırın papatya suyunda, otursun su içerisinde 10-15 dk. Sonrasında her bez giydirme öncesi mutlaka nemlendirin (ben pişik olunca vazelin kullanıyorum, zararlı diyorlar evet, ama tek geçiren şey de bu. Normalde la Roche posay kullanıyoruz ama o bile fayda etmiyor pişik olunca). Bez olarak biz baby turco kullanıyoruz ama hep büyük alırım, sıkmasın yapışmasın diye, kıyafet de o şekilde, özellikle bodyler, büyük giydiriyorum ki sıkıştırmasın diye. Birde fazla terletmemeye çalışın, o da çok etki ediyor, malum kış, fazladan giydiriyoruz üşümesin diye…
Umarım çabucak iyileşir… çok üzülüyorum bebekler pişik olunca …. Çok geçmiş olsun 💝