GokcelifMom benim kızımda da aynı sorun oldu geçen hafta. İlk defa çok ağır derecede pişik oldu. 1 yaşında. Ben sleepy bio natural kullanıyordum 5 numara aldım normalde 4 kullanıyordum aynı dediğiniz gibi bez içeriği beni düşündürdü. Pişiği şu an söndü 2 günde iyileştirdim ;
** prima premium care bebek bezi aldım
**günde 1 defa karbonatlı suyla yıkadım
**her alt açmada pamuk ıslattım onla temizledim sonra kuru pamukla kuruladım
**pişik kremi kullandım
Edindiğim bilgiye göre diş dönemi oluyormuş pişik. Tabi bez de çok önemli. Bence bezi değiştirin ve dediklerimi uygulayın. Bez çok fark ediyor yaralı pişikten 2 günde kurtuldum böyle.