denizprenses1912 gunes3134 Merhaba🌸 Dün “Kinsun-Yol senin içinde” kitabına başlamıştım ama çapraz okuma yaptığım için bugün de İclal Aydın- Unutursun’ u okuyorum. Kahvem elimde☕ Keyifli okumalar dilerim herkese 🥰
Sese gunes3134 kızlar ya bende aşırı seviyorum kitap okumayı, ama fiyatlar el yakıyor. önceden ucuz kitap al diye bir site vardı ordan alıyordum. Ama şimdi orda bile uçmuş fiyatlar varmı önerebileceğiniz güvenilir bir site?
LaraCroftTombRaider Sese Bkm kitaptan alıyorum, bir de internetten bkmkitap kuponlarını bulup alışverişimde kullanıyorum 🤗
gunes3134 Sese ben telefondan uygulama indirdim her kitabı alamıyorum telefondan okuyorum imkanım el verdikçe alabiliyorum
jd16 Parsongan mükemmel bir kitap bende çok iz bıraktı 💗 En son puslu kıtalar atlası nı bitirdim. Şuan Beyaz Diş okuyorum.
Parsongan jd16 Bende heyecanla devam etmeye çalışıyorum inşallah bitireceğim. Bu arada Beyaz Diş benim okuduğum ilk kitaptı. Anısı çok bende. ☺️🥰
LaraCroftTombRaider yenianne9087 Akşam 8-9 gibi bebeğimi uyuttuktan sonra kitabımı okurum Bu yıl 35 kitap hedefimi tamamladım 😊👍🏻
HLmom gunes3134 çapraz okuma yapıyorum bir yandan Martin Eden öbür tarafta panik yok ben kanserim kitabı okuyorum
Umayannesi8 gunes3134 Christina dood karanlığın kokusu, nihan Kaya iyi aile yoktur , kur’an-ı Kerim meali