Meteninanneesi gunes3134 aşırııı özledim ama 8 aylık bebişle mümkün değil ne gündüz ne gece düzensiz bir uykusu var kendime zamanım olunca şükrediyorum
Aybukenin_annesi Atanamamış çoluk çocuğa karışmış edebiyat öğretmeniyim. Kitap okumayı o kadar çok özlüyorum ki bugün Şeker Portakalına başladım inşallah tez zamanda bitiririm.
Parsongan jd16 Bende heyecanla devam etmeye çalışıyorum inşallah bitireceğim. Bu arada Beyaz Diş benim okuduğum ilk kitaptı. Anısı çok bende. ☺️🥰