yenianne9087 Şuan mesela annem bebisi gezmeye çıkardı,ben akşam kahvesine arkadaşım geleceği için yaş pasta yaptım ve kendime de güzel bir kahve hazırlayıp aldım kitabımı elime 😂 Yani, aslında bazı şeyler insanın tamamen istemesiyle alakalı diye düşünüyorum. Annemin olmadığı günlerde de bebiş uyuyunca hemen kahvemi yapıp geçerim masa başına 📚 kitapsız bir hayatı asla düşünemiyorum.