Ben de 1. Ay aşısını 47 günlük iken yaptırdım ve 2. Ay aşısı için hemşire elimizde yok ben size geldiğinde haber edeceğim dedi. Anlamadığım bakanlık bi aşı bile alamayacak durumda mı? Bir de bir yanda aşı karşıtı tanıdıklarım var hiç yaptırma diyorlar ama ben aşı taraftarıyım.