nrmnnn Dün nereleri aradım sordum ne eczanede bulabildim nede depolarda vardı ama çok şükür sabah sağlık ocağımız aradı aşı geldi diye gittik vurunduk öğlen teşekkürler hepinize kızlar
cLearQueen Beni de saglik ocagi aradi asi yok dedi ben de ozelde yaptirdim bi 20 gun once falan. Bin liraydı