Kızlar başlıkta yazıyo ama yinede yaziyim kızım 1.5 ayını geçti 2 aylık olmak üzereyiz ama doğar doğmaz ilk aşısı yapıldı sonrasında yapılan 1. Ay aşısı hala yapılamadı sağlık ocağının bana verdiği bilgi sağlık bakanlığının aşıyı henüz göndermediği yönünde ama nerdeyse ikinci ay aşısı gelmek üzere ve diğeri hala olmadı bu aşının önemi nedir geç kaldığı zaman herhangi bi sorun olur mu problem çıkar mı bilemiyorum bu şekilde olanınız var mı aranızda sizin aşılar vaktinde mi oldu